Moa

illusion

Virrig?

Kategori: Allmänt

Jag är en mästare på att tappa bort saker. Viktiga saker lägger jag på "ett bra ställe", där jag kommer att komma ihåg vart de ligger sedan när jag verkligen behöver grejen/papperet är det spårlöst försvunnet och minnet av super stället är puts väck.. Vet inte hur många gånger jag har vänt uppochner på lägenheten för att hitta dessa saker som jag behöver, vissa är fortfarande borta. Senaste saken jag faktiskt hittade var min miniräknare jag fått av Jesper till mina tentor. Den försvann en dag när jag kände att jag inte kunde dra runt på den i handväskan, så jag plockar upp miniräknaren och lägger den i en korg där jag brukar ha Nalles borstar, kloklippare, koppel och hundgodis!? När jag kunde lagt den i en låda med lite mer liknande saker med pennor, linjaler och liknande saker. Den lådan var ju bara två meter längre bort...
Nu hade jag behov av min miniräknare och har letat efter den som en galning, för vem kommer ihåg att en miniräknare ligger på ett så smart ställe.. Hittar den inte... Igår letade jag efter mitt USB minne som jag har mitt CV på och av någon konstig anledning letade jag i Nalles korg och hittade miniräknaren iaf. Nu är det bara minnet kvar...   
 

Kommentarer

  • Moa säger:

    Mamma har börjat leta i kylskåpet när hon tappat bort grejer, där kan man faktiskt hitta lite allt möjligt, t.ex. dosan till TVn :P

    2012-10-19 | 13:11:23
    Bloggadress: http://sunback.blogg.se

Kommentera inlägget här: