Moa

illusion

host, host

Kategori: Allmänt

Det var en dålig ideé att gå ut med för lite kläder när vi var ute... Nu 1,5 vecka senare är jag fortfarande förkyld, eller jag är ju frisk men det hänger kvar lite snuva och kli i halsen som jag inte vågar träna med. Jag vill träna nu! Känner hur mina små muskler tynar bort och konditionen man hade finns väl inte heller kvar snart. Åh vad jag hatar förkylningar.. Hoppas att jag inte har Jespers hostvirusinfektion vilandes någonstans i kroppen också, bli sjuk igen efter det här har jag ingen lust med alls.
Jag vill bara ha massor av träningsvärk och svettas av ett bra träningspass... Inte av att ligga och snörvla eller hosta upp lungorna...
 
Ikväll är det grillkväll på förskolan, får se om jag och Hilma går dit en sväng.. Lite tråkigt utan Jesper men vi har ju anmält oss och det skulle ju vara kul att träffa dom andra föräldrarna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: