Moa

illusion

Jopp ?

Kategori: Allmänt

Hilma har varit hemma hela veckan pga hosta och snor. Därför var det rätt skönt att skicka iväg henne till dagis idag så hon fick leka lite och mamma fick ha lite städtid.. Sen fick jag sms om jobbintervju och hade intervju klockan fyra, fort gjort men hoppas att det gick bra.
 
Hoppas att dom inte tyckte att jag såg ut som ett skatbo i håret, eller det gör jag ju men jag hoppas att dom inte tänkte på det... Jag måste verkligen göra något åt håret, Jesper har sagt att han kan klippa mig med hårtrimmern men jag vill nog inte bli av med allt hår. Färgas måste det också göras, tror sist var typ i april och jag har varit för lat för att färga...Även om det är modernt med utväxt så är det inte vackert med urtvättad rödfärg och mörkblond knopp..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: