Moa

illusion

Easter time here again

Kategori: Allmänt

Bajsnajs med loov ! Helt fantastiskt underbart måste jag säga !

Jag är cool jag har åkt helikopter idag, det var ju festligt men man börjar lukta rumpa av att göra det.. Sen var jag tvungen att fara förbi på skolan en snabbis och lämna lite saker på biblioteket så dom inte blir superledsna på mig som dom har en tendens att bli ganska ofta...Var tvungen att kolla om vi säkert inte hade dskola, för det har varit en stor fråga för mig hela veckan och ingen har vetat, men nu stog det på skärmen i informationen "Onsdag GLAD PÅSK ! Och det stog då inte där igår när det verkligen var onsdag, men dom är ju lite smått tröga på skolan.
"sedan vandrade  jag ner på stan, skulle sola men det jävla solariet käkade upp min pengar och ville inte starta och inte ville den spotta ut mina money heller.. :(
Sen ville inte mitt busskort fungera, trots att halva Umeå har skola idag så var busschafören tvungen att fråga om det var skola idag, han borde väl märkt att det var massa mer folk som var på väg till skolan trots att kanske inte jag var det !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: