Moa

illusion

Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain

Kategori: Allmänt

Min tripp gick sådär, mysigt väder att gå i men att gå med vinterjacka var lite för varmt, jag tror bestämt att det är dax att införskaffa vårjacka..
Jag hittade härligt många böcker men dom var inte det mest lättlästa jag sett och mitt lånekort är ur funktion, så nu har jag lagt undan böckerna och ska tillbaka så snart jag har fått tillbaka lusten att vara på biblioteket.
Jag visste att jag borde tagit med mig legget också, jag kännde det  på mig. Men de hela slutade med att jag stod utanför biblioteket utan böcker, ett fungerande lånekort och leg. Jag känner mig gammal, när jag var yngre var jag missnöjd över att mitt lånekort var en ful röd färg och tyckte att jag också skulle få ha ett svart vuxenkort och nu måste jag ha ett svart vuxenkort för att låna böcker... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: