Moa

illusion

Rumba i Engelska parken

Kategori: Allmänt

Jag lyckas så bra !
Kommer till skolan tidigt, har en och en halv timma på mig innan vi börjar, konstigt nog så är ingen i våran klass på skolan.. Men sedan efter en timma kommer Moa, den enda människan som har lektion på onsdamornar och säger:

Moa:
Vill du veta en sak ?

Jag: Näääh vadå? Är du seriös !?

Moa: Haha du är här ganska mycket i onödan, vi har ingen lärare, hon är hemma med sjukt barn.


Gaaaah hur lyckad får man blii !? Jag börjar min andra lektion idag om 20 min, men den ska jag inte på. Har en fet huvudvärk och har absolut inte lust att träffa min hemska lärare som har kommit tillbaka från mammaledighet.. Hon har säkert redan dödat ungen, hon är inte glad någonstans och jag fattar inte ens att hon fortfarande kan få barn. Det ser ut som att hon typ är 70 och så svettas hon överallt, i ettan hade hon stora blöta fläckar i röven på varje lektion och under armarna var det då inte tort.. Bläää


Det är vår, snart sommar :)

Kommentarer

  • irina säger:

    tihi låter som min webblärare Inga.. inte ett rätt nånstans :O



    soooommarloooov, solen lyser skönt!

    Himlen blåå vill jag nåå när jag fåångas utav vinden!

    Somarlooov, sköna sommarlooov! :D

    2009-04-22 | 14:20:31
    Bloggadress: http://sockerspoket.blogg.se/
  • johanna säger:

    sv: nej det är det verkligen inte och jag är glad att du kommenterar och visar att du bryr dig.



    följ gärna min kamp om en sundare värld!

    2009-04-23 | 20:55:37
    Bloggadress: http://modins.blogg.se/

Kommentera inlägget här: