Moa

illusion

Crazy Train - Ozzy Osbourne

Kategori: Allmänt

Om en timma går min buss, jag ska hoppa av vid växthuset. Någonting jag aldrig gjort förr, sen ska jag hitta in någonstans på universitetet och hitta en sal på 50 min, efter det är mina planer slut.... Jag vet inte vad som händer efter det och jag är himmla nervööös ! Jag vet inte vad jag ska ta mig till lixom ;o
Jag tror att jag ska ta ledigt en vecka nu så man inte blir dränkt av vatten eller nått som ovetande nykomling, jag menar alla vet väl att sånt brukar hända lixom !

Förresten så var jag så sliten igår att jag verkligen inte orkade blogga, eller ens ha ögonen öppna. Men jag säger iaf grattis till Jullan som blivit stor nog så jag och Catten slipper turas om att köpa snus åt henne varje gång vi träffas !



Nu ska jag gå och lämna nervositeten någonstans så jag slipper den...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: