Moa

illusion

Great success !

Kategori: Allmänt

Jag är stolt över mig själv, jag han ner på stan och köpa snurre till Ickapicka + att jag han till skolan i tid och var på alla mina lektioner. Något som var mindre bra är min närvaro på dansträningen som ser väldigt dålig ut, jag hade inte varit där den vecka 6, det är riktigt skammligt !

Ebba: Men vah ? Vart har du varit hela mitt liv !? Du har varit helt borta...

Detta kan inte påverka mitt slutbetyg i dansträning så superbra :p

Fortfarande trött som jag vet inte vad, jag tror att jag ska ta ledigt en vecka och sova och se om jag får min energi tillbaka, annars måste jag allvarligt uppsöka  hjälp ! Jag menar det kan inte vara bra att behöva sova 11 timmar och trots det fortfarande vara trött när man vaknar och att man kan sov 11 timmar till direkt efter det !

Kommentarer

  • idaj säger:

    Hej moa! :D Du skrev ju inget som kommentar? hahah :P

    Dansträningen ja.... har faktiskt undrat var du varit några gånger.. ^^

    2009-03-26 | 20:36:21
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: