Moa

illusion

Himmel blå himmel

Kategori: Allmänt

Ojj nu hann jag logga in på den andra bloggen i farten, detta kommer bli ett jobbigt projekt..

Imorgon är jag ledig, eller jag "ledig". Eftersom jag var sjuk typ hela förra veckan så han jag inte anmäla mig till den underbara friluftsdagen och idag var det tydligen försent att göra det. Men det är väl inte mitt problem lixom ? Så jag har ingenstans som jag kan ta vägen för att få närvaro imorgon. Det får bli effektivt pluggande som inte blev av idag, jag har massor av jobb med mig hem och det blir ju en helfestlig dag ! Någon annan som vil joina mig och mitt pluggande ? Någon som frivilligt vill vara med monsterkatterna ? Jag kan lämna dörren öppen så är det bara att komma och störa mig..

Jag har även kommit fram till att vi har ett stretching projekt på dansen och jag har typ inte stretchat på 2 veckor, jag är vig som ett jävla kylskåp och vad ska jag säga till min lärare lixom ? Att jag blivit mindre vig för att jag har stretchat så mycket ?  Eller att jag har varit så sjuk att jag inte kunnat värma upp mina muskler annat än med en varmduch för att Det går ju inte ;o Men jag får väl stretcha som ett psyk i en vecka eller något så kanske det ordnar sig..

För tillfället sitter jag och nöter Håkan <3 Han är ju för underbar ! Jag ska gifta mig med honom när jag blir stor !


Kommentarer


Kommentera inlägget här: