Moa

illusion

Kom igen Lena

Kategori: Allmänt

Ledig idag ! Tjalallalalalaaa !

Hade bestämt mig för att vara produktiv idag, men jag vet inte hur bra jag har lyckats med det än så länge... Har iaf hunnit vara nere på stan och hjälpt lilla André att hitta en birthday present åt hans flicka. Och det lyckades vi iaf göra efter ett tag, men det är fan svårt att hitta presenter åt folk och det hjälper ju inte att jag typ har världens dåligaste fantasi. Men jag tror att hon kommer bli nöjd med det hon ska få, det hade jag iaf blivit ! :)
Nu är det bara produktivt pluggande kvar, jag som inte trode att jag hade så mycket, men nu har jag samlat alla papper med uppgifter och jag kan i princip bada i dom ;o Helt sinnessjukt, men jag får försöka koncentrera mig på matten, otroligt taggad på matteprov jag känner mig ! Naaaat

Men men snart klar med matte D....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: