Moa

illusion

shut up and sleep with me

Kategori: Allmänt

Jag håller på att dö av trötthet och mattedepp, jag kan inte komma på varför jag ville vara duktig sista året och plugga ännu mera matte, jag hade ju lika gärna kunnat plugga upp det senare eller något, matte D är lite väl ambitiöst av mig. Jag menar det är inte som att jag sliter för ett bra betyg i det och det ger mig i princip ingenting.
Och varför har dom kommit på saker som radianer ? Räcker det inte med grader lixom... Det är väl lika stor mening med det som att försöka få igenom ett gradsystem med en skala på 400grader istället för 360, det kan väl inte spela så stor roll när man ändå har vant sig med ett "ojämt" system... Jag tror att jag ska be katten äta upp min bok så jag slipper göra det.


Kommentarer

  • Pubes säger:

    sv: Ja, det vet nog inte ens hon själv!

    2009-03-23 | 23:20:56
    Bloggadress: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: