Moa

illusion

Spring Awakening

Kategori: Allmänt

Lallalalalalala det är vår i luften ! Jag älskardet ! Jag har saknat solen, det brukar alltid vara mörkt när jag vaknar, men inte idag. Idag var det ljust ute och jag kunde se saker i mitt rum, annars brukar jag bara gå in i saker och kliva på saker. Men nu när det är ljusare ute är allt så mycket lättare, jag slipper få ont i fötterna på mornarna ! :D

Sitter här med en katt som luktar äckligt och pruttar i mitt ansikte, det är inte så mysigt kan jag lova, men jag är glad ändå för det är nästan vååååår :D Sen kommer sommaren !


Kommentarer

  • Sandra säger:

    Sv: Haha ja, jag håller med, det är konstigt!!

    Men... jag kan lugna dig med att det var mamma som tvingade ut mig för att köpa en studenklänning, så det var inte helt och hållet jag ;)

    2009-03-19 | 23:12:22
    Bloggadress: http://sandree.blogg.se/
  • Pubes säger:

    sv: Tack så mycket! =)

    2009-03-20 | 00:06:40
    Bloggadress: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: