Moa

illusion

All about us - t.A.T.u.

Kategori: Allmänt

Soool ute <3 Jag blev blind när jag kom in från solen, man såg nada och jag kände mig smått handikappad. Men det är sjuuukt nice ! Fast imorgon kommer jag troligen se ut som en grillad tomat, jag hatar att jag och solen inte riktigt går ihop...

Måste städa ut min roliga lägenhet på hedlunda nu snart, men hur är frågan, eftersom jag inte äger några städgrejjer alls där för tillfället :P Så jag måste nog tvinga Jesper att få igång bilden någon dag så jag kan städa, orkar verkligen inte köra dammsugare på cykeln...
Min mor dissar mig som vanligt, jag får inte tag på henne och hon har varit det ända sättet jag kan ta mig till Holmön i helgen, så det blev ingen ö för mig i helgen alls, illa ! Har suttit fast på Böleäng hela helgen, inte för att jag klagar över det, för det är ju myys. Men ön hade ju också varit bra att ta sig till någon helg :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: