Moa

illusion

Falsk Matematik - Svenska Akademin

Kategori: Allmänt

Jag tror att jag ska sova med matteboken under kudden, man kanske lär sig något av det. Eller så slutar det med en trött Moa på ett långt matteprov... Har pluggat lite, sett lite mer på Lost. Men den hemska panikångesten  jag borde ha finns inte för tillfället. Det är dåligt, jag räknar mycket bättre under stress på något underligt vis :o
Det ligger potatis på golvet och mina armar lucktar sur disktrasa... Jesper var så omtänksam då han dränkte dom med disktrasa, jag kommer sova väldigt gott i natt. Matte och sura disktrasor..
 
Jag önskar mig själv lycka till imorgon och nu ska jag avsluta min kväll med lite mer matte innan jag ska falla in i drömmarnas land och drömma vackra drömmar om grafer, integraler, logaritmer och Pi..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: