Moa

illusion

Glass Onion - Beatles

Kategori: Allmänt

Mmmm jag älskar lukteden av lök, den har följt efter mig dom senaste timmarna efter att Amanda Moa och jag gjorde mat som i princip bara bestod av lök... Det var tep ett kilo lök och jag har grinat ett kilo efter att först ha hackat den och sedan fräst och gjort mat av den. Det var så otroligt skönat att duscha bort lökdoften. Han dock inte göra det innan vi for till sagateatern, så där satt jag och luktade lök, tur att det bara var gamlingar utan luktsinne där. Men nu är den borta ! Ünderbart ! 
Jag undrar om det är så som jag har känt mig idag med min härliga löklukt, det är Jullan känner sig med sin currylukt. Förjävligt är det och man lucktar sjukt äckligt !

Bara för att jag bara skriver om lök i mitt inlägg så måste jag så klart ha en passande bild till som jag så duktigt gjort i paint, en riktig estetare är precis vad jag är !



Kommentarer


Kommentera inlägget här: