Moa

illusion

Halo - Beyoncé

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag !
Det firade jag med att "tvinga" med Amanda på Maxim och ta en fredagsöl i solen. Inte för att jag var tvungen att tvinge henne så mycket eftersom jag lockade henne med att jag bjöd. Valet för mig stod mellen ett nytt linne och ha en social kompis som skulle njuta av en sloig fredag, så valet var ju självklart ! Inget att klaga på för dagen och man kan nästan säga att livet är underbart (förutom alla skolarbeten som ligger och väntar).

Då World of Warcraft är ett mansdominerat spel, och dessutom ett populärt spel bland finniga killar med sociala problem, fick 'Sandra' snabbt ett stort följe av beundrare som erbjöd sig att hjälpa henne i spelet på alla möjliga olika vis.

Asså det är ju nästan taskigt, för så osocialt är det inte, jag menar spelet i sig är ju fan socialt och så. Sen var det ganska kul för att vi har diskuterat wow typ hela dan, så hittar jag den hära. Det har typ varit så hela dan, när vi gick från skolan gick Amanda och klagade på att det inte var någon som hade tutat på henne på huuuur längesedan som hellst, så kommer det först en bil som tutade på en annan bil, bara det var ganska komiskt. Sen efter typ 2 min Kommer det en bil som tutar flitigt åt oss^^ Hahaha jag gillar dagen.

Nu ska jag vara med min bästaste Jesper och chilla under kvällen...
Har fortfarande ingen kamera till hands eftersom min telefon inte har sånna nymodigheter och jag  orkar verkligen inte släpa runt på en kamera i väskan, så jag får nöja mig med gamla bilder :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: