Moa

illusion

Last Man Standing - Hammerfall

Kategori: Allmänt

Nu ska jag göra JullanP tillfreds och blogga lite.
Jag håller på att plugga ihjäl mig och det ända jag gör 24-7 är att sitta med en bok framför näsan, jag är nästan klar med allt som jag har kvar i skolan nu innan studenten.... Så kunde mitt liv se ut, men tyvärr gör det inte det. Jag är äckligt lat och göra vad som hellst för att hoppa över att plugga, trots att jag har två engelskaarbeten som ska in på fredag, nationella i matte imorgon och massor nästa vecka.. Men såhär dagen till ära innan nationella i 4 timmar imorgon ska jag göra ett seriöst försök med att plugga, ett VG skulle ju sitta bra, men så dåligt jag har pluggat så förtjänar jag nog inte det... Men snart måste jag gå och köpa sådant som man ska ha med på ett 4 timmars prov, men jag har inte bestämt om man ska vara nyttig eller inte än.. Men det lär inte bli så nyttigt. Godis, snus och vatten kanske ?
Men det är 29 dagar kvar innan studenten, sen är hela äckliga gymnasiet slut och resten av livet kan börja... Vad det nu blir ! Ångest !



Och det är ju denna vackara människa som kanske ska köra vårat studentflak.
Vissa i min klass är tröga och tror att bara för att man kan köra traktor är man en man, men så är ju inte fallet för denna sköna dam som faktiskt kan köra traktor :D


Kommentarer

  • jullanp säger:

    Hahahaha akta så hon inte får motorstopp i en rondell bara!

    2009-05-15 | 14:45:00
    Bloggadress: http://jullanp.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Vilken härlig blogg du har! Fortsätt blogga på! ^^

    Besök gärna min blogg, om du har tid ♥

    2009-05-15 | 14:49:05
    Bloggadress: http://jennypennanstar.blogg.se/
  • Vivecat säger:

    Hahaha jag är väll typ halvt man ändå såatt ;)

    2009-05-16 | 14:42:25

Kommentera inlägget här: