Moa

illusion

Out My Head - Ashlee Simpson

Kategori: Allmänt

Skriiiiver.. Sjukt kul, önskar att jag hade kunnat vara hemma på Böleäng istället nu.. Jag känner mig som värsta gnällisen idag och vill inget hellre än att vara superglad. Men jag orkar inte riktigt.. Känner bara att jag håller på att få panikångest, över vad vet jag inte riktigt. Jag blir bara så arg att jag börjar grina det suger ganska hårt och jag vill bara ha sommar nuuu !

Det jag mest ser fram emot är Sthlm den 4/6 kommer kännas sjukt skönt, att bara få lämna Umeå ett tag och vara med en underbar person. Efter imorgon tror jag inte att jag har någonting mera som ska in till skolan, bara jag göra klart det imorgon. Och det måste jag verkligen, för det som ska in ska in senast imorgon. Det är inte så mycket man jag har bara inte orkat ta tag i det på riktigt, jag är så sinnessjukt skoltrött så det finns inte. Efter att dom har satt alla betyg ska jag bränna och hoppa på alla block och gärna på miniräknaren också, fast det blir lite dyrt men det skulle vara värt det ! Blääääh ! Jag är less !

Jag känner mig som en illaluktande disktrasa.. Jag hatar illaluktande disktrasor och det är rent av en fobi jag har.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: