Moa

illusion

Roxanne - Sting

Kategori: Allmänt

Underhållning för Moa !

Klockan är nu
: 22.01
Namn: Moa
Piercingar: Tunga, navel, tragus, näsa, usch det låter som att jag är en nåldyna ;o
Tatueringar: Nada
Längd: runt 160, vet inte riktigt
Skostorlek: 36,5-37
Önskar du att du bodde någon annanstans: Gbg kanske
Tänker du på självmord: Nejeh !
Dricker du: Jo då. det är ju festligt
Använder du droger: Näeh
Röker du: Nejeh
Snusar du: Jooh
Vilket shampoo använder du: Naturelle smultronshampoo :]
Vilken parfym använder du: Olika, mest Naomi Campbells Cat De Lux 
Vad är du rädd för: Massa saker, blev skrämd till döden nyss av min mobilsignal
Gillar du att tvätta: Det är min favoritsysselsättning här i livet !
Gillar du Berg-och-Dalbana: Joo, det är också ganska festligt, det är som kul i magen

SENASTE...
Film du hyrde:
Venne, det var ett tag sedan, eller det måste ju varit Bratzz med Jullan och Catten ;D
Film du köpt: Venne, daddi köpte Australia åt mig tep
Låten du lyssnade på: Yellow med Coldplay
Låten du hade på hjärnan: Jag har en flickvän
Låten du laddade ner: Det kommer jag icket ihåg ;o
Personen du ringde: Dadddi
Tv program du tittade på: Somnade till någonting med Charlie Cheen
Personen du tänkte på: Ellos

FAVORIT..
Mat:
Makaroner med Bertill
Sport: Golf ! <3
Dryck: Vatten med citron
Käder: Hög kjol och tep linne
Film: Ps I love you
Bil: Bobby car

HAR DU NÅGONSIN...
Gråtit över en pojke
: Djeees
Gråtit över en flicka: Mjapp
Ljugit för någon: Oooh ja :(
Varit i slagsmål: Njaaa, jag blev slagen, så mycket mer var det inte..
Blivit arresterad: Bara nästan, men jag gick hem och sov istället, Jullan gick i graven och Icka var borta

ANTAL...
Gånger ditt namn varit med i tidningen
: Venne
Ärr du har på kroppen: Ingen aning, några stycken

Vad/vilket
Ska bli skoj
: Sutdenten och Sthlm !
Ska inte bli skoj: Panikångest över vad man ska göra med sitt liv och allt som är kvar i skolan
Sparar du till: Stockholm, men mina besparingar ligger på minus 26 för tillfället
Väntar du på: Sommaren
Pålägg som gäller: Keso
Dagens dryck: Cola

SENASTE...
Personen du fick mail av
: Facebook, eller mig själv
Personen du fick brev av: Midgårdsskolan
Personen du fick sms av: Linnea
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Måndags
Saken du köpte: Etiopisk peppar
Du hade kul: Ute med katten.

Hur tidigt stiger du upp: Beror på när jag vill och vart jag är, från 05.30 till 19.10
Gillar du att slåss: Näääh !
Vad ska du göra ikväll: Se på fiilm
Är du seriös: Alltid !
Vad är du allergisk mot: Inget vad jag vet
Var har du ont: Ingenstanns för ovanlighetens skull, så jag kan inte klaga
Kan du stå på händer: Tep en sekund, sen trillar jag åt något håll..
Favorit serie: Fåret Shaun

Håkan Hellström eller The Ark:Håååkis i mitt hjärta !
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: LW och hovet !
Salt eller socker: Sugar for life, salt är onyttigt !
Gillar du ketchup: Lagom
Är du glad nu: Aaah
Var du glad igår: Joo men sinnessjukt trött
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Nennan
Vad dansar du till: Allt !
Stockholm är: Min destination den 4/6
Göteborg är: Underbart !
Kan du sjunga: Japp, falskt och fördjävligt
Mer värt än guld: Diamant ?
Spaghetti eller makaroner: The same shit
Ett land jag helst vill besöka: Italy, för tillfället

Klockan är nu: 22.30

Kommentarer

  • Nenan säger:

    Haha vad kul att jag var med ;) Hoppas allt

    är bra med dig!

    2009-06-03 | 14:45:33

Kommentera inlägget här: