Moa

illusion

Help me, i'm hungry - Nirvana

Kategori: Allmänt

Jag blev utmanad av någon random 

1. Hur gammal är du om fem år? 100-77
2. Vem var den sista du träffade? Jesper
3. Hur lång är du? 159-160 där någonstans, jag kommer inte ihåg..
4. Vilken var den senaste film du sett? The Mutant
5. Hur löd ditt senaste sms och till vem? :D Vi vill ha dig i brunt !:) Till Catten 
6. Vem ringde du senast? Moa tror jag att det var
7. Vad är helgens planer? Sova, chilla och plugga
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på till vem
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Married
10. När såg du din mamma senast? Måndags tror jag att det var.. 
11. Vilken ögonfärg har du? Grön eller nått, jag är inte helt säker
12. När vaknade du idag? Många gånger, men gick upp vid 12 
13. Har du någon gång hittat en katt? Det springer väl katter överrallt, jag hittar katter jämt
14. Vilken är din favoritplats? I solen
15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning, kanske i Gbg.
17. Vad skrämde dig som barn? Myskoxar, dom skrämmer mig fortfarande
18. Vem fick dig att skratta senast? Jesper kittlade mig så att jag dog, då skrattade jag 
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Kan man vara för ung ? Jag tycker att det hade varit coolt men jag äger inga
20. Har du stationär eller bärbar dator? en mikroskopisk bärbar dator
21. Hur många kuddar har du i sängen? 2 Hemma här och 5 hemma hos mor och far 
22. Hur många landskap har du bott i? 2 Norr och Västerbotten
23. Har du spytt på nån nångång? HAHAHAHHAHAHAHAHAA JAAAA ! 
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor ! Ett liv utan skulle inte fungera
25. Är du social? BAra med dom som är värda det :b
26. Vilken glass är din favorit? B&J's fast vilken vet jag ej 
27: Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka någonstans tep
28. Tycker du om kinamat? MMmm aaaah 
29. Sover du med eller utan kläder på dig? Med pyye eller utan
30. Tycker du om kaffe? Joo 
31. Vad dricker du till frukost? Oboy ;D <3
32. Sover du på nån särskild sida? Jag sover aldrig på samma sätt och vaknar aldrig som jag somnade
33. Kan du spela poker? Jag är bäst på det ! När jag har tur 
34. Tycker du om att mysa? Joo
35. Är du en beroende människa? Yes av snus 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jajjemen ! Sandra
37. Vill du ha barn? Ingen aning, kanske sen någon gång, men jag hatar andras skrikande ungar 
38. Kan du några andra språk än svenska? Nä , jag har försökt mig på engelska, spanska och franska men det är omöjligt
39. Har du någonsin åkt ambulans? Aaah det har jag men det var ingen som var skadad
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på hur smutsigt det är
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, godis
42. Äger du dyra smycken? Njaaa ett sameslöjdsarmband, det var fan dyrt för så lite.. 
43. Har du någonsin mött en älg i skogen? Jaaa :( 
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En snus 
45. Vem är den roligaste människan du känner? Catten hon är allt en riktig lustigkurre ! 
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett på sidan av magen, vet ej var det kommer från, men någon kanske har snott min ena njure eller nått..
47. Vad har du för ringsignal? Copacabana nån fördjävlig sak som skrämmer skiten ur mig varje gång det ringer
48. Har du kvar något klädesplagg från när du va liten? Tror att allt är slängt, kanske finns kvar någon tröjja mina syskon har nu
49. Flirtar du mycket? Näää, jag vet inte hur man gör
50. Vart togs din profilbild? Har ingen.
51. Kan du byta olja på bilen? Jag kan göra ett bra försök, men det skulle nog sluta olyckligt..
52. Har du fått fortkörningsböter? Nope
53. Vilken var den senaste bok du läste? Lord of the flies, läser Män som hatar kvinnor nu..
54. Läser du dagstidningen? Ibland hos min mor och far, ibland på nätet...
55. Prenumenerar du på någon veckotidning? Nope 
56. Dansar du i bilen? Jag dansar överallt 
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The voice på teven 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Cirklar, på en loppa jag gjorde på engelskalektionen igår... 
59. När var du i kyrkan senast? När vi skulle göra ett kyrkobesök till religionen, januari tror jag att det var..
60. Är du nöjd med din kropp? Jag gillar mina armbågar
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Jag vill ha en bröllopsklänning, men om jag vill gifta mig vet jag ej 
62. Tror du ärligt att du kommer hitta din livs kärlek? Vad är livs kärlek ?

Jag utmanar: JullanP, Catten, Leana

Kommentarer

  • I Love Travel säger:

    Oj, det var många frågor! Spännande :)

  • mirela säger:

    HEJSAN :)



    har jusst kört igång med en frågestund på min blogg, om du har lust kan du ställa en fråga eller två.. eller kanske t.om tre? :) haha! fråga vad som helst, du kanske undrar över något, jag kanske har svaret? du kan kommentera både som anonym eller som dig själv, det bestämmer du helt själv,





    ta hand om dig, puss :)

    2009-05-20 | 15:19:53
    Bloggadress: http://ellabee.blogg.se/
  • mie säger:

    BARA ETT TIPS



    Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



    Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



    Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

    2009-05-20 | 15:26:12
    Bloggadress: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: