Moa

illusion

Way Away - Yellowcard

Kategori: Allmänt

Jag är inge vidare på språk, svenska är ett mysterium, jag kan verkligen inte prata ren svenska...Inte skriva heller...  Spanskabetyget jag fick i nian var rent bullshit, jag kunde ju typ inte räkna till tio, det ända jag gjorde för ett VG var att prata skolmat och väder med Elba och det verkade ju fungera..
Och min engelska är ett rent skämt ! Hade läs och hörförståelse idag, jag fattade nada. Det var supersvårt och jag tror att jag kommer att få ett härligt IG, men om jag har tur så får jag väl fixa det på något sätt, jag menar jag har ju som ändå gått kursen och så... Det var bara massa text med oförståliga ord och gubbar som pratade om rugby tror jag... En mardröm var vad det var :(


Tack för att du finns !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: