Moa

illusion

Back !

Kategori: Allmänt

Grattis till mig, har haft en ny  telefon i över en månad, men har jag använt den ? Nä för den är på lagning för andra (första) gången hoppas denna inte heller går att laga så jag någon gång får en vettig telefon som fungerar. Blir bara less på att vara tvungen att antingen ha en trasig sony ericsson eller en nokia, jag hatar nokia, man fattar ju inte hur dom fungerar..

Morgondagen ska jag, Jesper och Imse spendera i skidbacken ! Jag kommer att ta livet av mig själv, kommer köra in i ett träd eller hänga mig i liften det första jag gör. Tur att jag inte är den ända som är ovan, Imse har typ haft på sig ett par skidor en gång i sitt liv vad han tror, så jag fär hoppas på att han dör före mig(A)

Det luktar verkligen dåligt i våran lägenhet, det luktar bajs för det mesta. Lukten försvinner inte förrän på eftermiddagen, men då kommer Jesper hem igen och tömmer alla sina gaser. Frågan är ju varför han inte gör det hos sina kunder som han hatar istället för att jag ska behöva andas in allt..  Det känns som att jag ändå får min årsförbrukning av gaser då man är med Catten i en kvart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: