Moa

illusion

Ett sällsynt exemplar

Kategori: Allmänt

Lång dag..
Trots att jag var ledig från skolan som alla andra fredagar så tvingade jag mig upp för att vara sällskap till Jesper för att han hade jobb i Skellefteå. Jag har spenderat dagen sittandes i en bil och tro det eller ej så blir man helt slut av en sådan dag.. Punktering och en vistelse på Rönnskärsverken.. Mina fysiklärare skulle hurrat av lycka då dom tycker att sådana platser är dom mest spännande som finns här i världen.. Broschyren sa att man skulle hålla sig borta från truckarna med 1200 graders metall. Jag hade ville ha lite action men inte kom det någon truck med sånt, det var bara massa gula traktorer som skottade snö.. Stor besvikelse !

Ikväll blir det inte heller så mycket action, bara mys hemma, jag kommer nog att somna om en kvart..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: