Moa

illusion

Lyckan är en dröm och lidandet verklighet

Kategori: Allmänt

Smått med träningsvärk och massa ont i knät.. Ska försöka träna imorgon men då får det bli något som är snällt med mitt knä, tep simma.. Tror inte att jag ska ge mig på gymet, det kan vara en dålig idé om jag inte vill bli runtkörd i en rullstol i Sthlm. Vilket skulle vara gansk tråkigt måste jag säga ;o Det är tydligt att jag själv måste röra på fläsket och boka en tid hos en sjukgymnast om jag vill kunna röra på mig i framtiden..
Fast det hade ju varit ganska kul med en såndära motorrullstol ! Hehe




Nu ska jag börja läsa Ljudet av ditt hjärta, jag vet jag är sämst som inte har läst den än men jag har inte läst så mycket den senaste tiden och så har jag haft Liza Marklunds En plats i solen som jag fick i julklapp som jag ville läsa ut först. Det gick trögt, brukar aldrig läsa sånna böcker, bara se filmerna.. Men den var ju faktiskt bra (:

God natt Kalle Fransson !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: