Moa

illusion

städa städa varje fredag

Kategori: Allmänt

Holmis i helgen. Blev lite förvånad när jag fick veta att jag ska jobba denna helg också, då det var bestämt att jag ska jobba varannan eller var tredje. Men det gör inte så mycket, förutom att våra planer med Linnea och Imse inte blir av. Men vi får hoppas att snön blir kvar ett tag till, det känns inte som att all snö ska försvinna på två veckor just nu. Men vem vet ?

Hoppas på att dagens väder håller i sig så jag och Ella hinner komma ut i det soliga vädret ! (: Det hade varit otroligt skönt då det bara har varit blåsigt och kallt då jag varit på holmis i vinter..


Jag har blivit en städtant !
Jag brukar inte städa, absolut inte frivilligt... Men i veckan har jag dammtorkat, städat bokhyllan som var totalkaos och dammsugat..
Och nu innan jag ska ut har jag dammsugat en gång till !
Jag som brukar leva i smuts, som en liten gris.. Men nu för tiden går det bara inte :o



Mitt blivande jobb: Städtant!
Inte för att jag tror att jag någonsin
skulle städa efter andra, kanske
sopa smutsen under mattan..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: