Moa

illusion

16 November

Kategori: Allmänt

AAAJ !
Jag borde lyssna på min mor och inte äta popcorn. Har lyckas få in ett popcornskal mellan tänderna och där har det suttit sen i söndags och det gör ooont ! Jag blir less.. Det går fan inte att få bort, tandtråd är värdelöst... Mitt liv har blivit förstört, vad ska jag göra ? Måste typ ta bort alla tänder så kanske skalet försvinner..



2 dagar till bf, dock tror jag att korven kommer ligga kvar i en vecka till. Känns inte som att den lille har någon tanke på att komma ut för tillfället, så det är väl bara att vänta en vecka till.. Fast man kan ju tycka att bebben har fått tillräckligt med tid på sig att göra sig klar för den riktiga världen, så trevligt kan det ju inte vara att bo trångt. Och att få hicka för jämnan kan ju inte heller vara det roligaste man kan göra.. Aja, man kan inte göra så mycket mer än att vänta på att bebben ska bestämma sig för att komma..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: