Moa

illusion

4 November

Kategori: Allmänt

Städar, bakar och lagar middag, skulle nog kunna bli en bra hemmafru.
Fast man skulle nog bli rätt så less efter ett tag. Jag har aldrig gillat att städa och kommer nog aldrig börja gilla det heller, trots att jag känner mig som en galen städtant som städar jämt. Fast det hjälper ju inte, trots att alla dammråttor försvinner så är dom på något konstigt sätt tillbaka efter en kvart och även om NAlle inte löser hår när jag borstar och borstar så är ändå hans hår överallt ! Usch jag ska raka av han och katterna allt hår !

Mina fina smarties kakor!
Fast som vanligt när man bakar så försvann en del av kaksmeten ner i min mage så jag får vänta tills imorgon för att få veta om resultatet blev bra, lyckades trycka ner en men om det var gott vet jag inte, jag var för smetmät..







Kommentarer

  • Moa säger:

    Dom ser jätte goda ut :)Bju! :P

    2010-11-05 | 11:59:10
    Bloggadress: http://sunback.blogg.se/
  • frida säger:

    haha. Jag gjorde exakt samma sak när jag bakade sådana där kakor senast. Det blev mer smetätning än kakbakning, och i slutändan så blev det nog inte mer än typ 10 kakor :) Dina blev dock mycket finare än mina!



    &tack för kommentaren. Vill du ha den på väggen så finns den som reproduktion!



    2010-11-12 | 11:34:00
    Bloggadress: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera inlägget här: