Moa

illusion

7 November

Kategori: Allmänt

I´m back !
Igår hade jag samma kännsla som förra helgen, kändes som att man var bakis och hur sliten som hellst. Låg i soffan större delen av kvällen och bara dog. Jag är inte byggd för att sova för lite och sedan sova en timma mitt på dagen, då kraschar jag :/
Meningen var att vi skulle ta oss ut till Holmön igår men kom alldeles för tidigt då det inte var en vanlig lördag utan en röd sådan. Det slutade med 6mil bil i onödan och jätte trötta människor (jag och Jesper). Orkade inte  heller   loppis på nolia, som var ett alternativ till Holmön. Dagen var äckligt lång och kvällen lika så. Skulle kikat förbi hos Moa och Erik i deras nya lägenhet men det blev heller aldrig :( Får se till att komma förbi någon dag och kika, måste ju få se hur dom bor !

Men idag är jag på topp, har varit på Holmön och städat i stallet och plockat med lite barngrejer för att sedan fara till Teg och äta middag hos Jespers päron. Det tycker jag jämnar ut gårdagens ogjorda saker... En ganska lugn dag men det känns skönt att ha fått någonting gjort iaf, även om det inte var så mycket som man borde fått gjort i helgen.

Btw så var Saw 3D Värdelös men det var en trevlig kväll med Linnea och Imse !

Nu ska jag avsluta helgen med söndags Beck !



Kommentarer


Kommentera inlägget här: