Moa

illusion

Bubble

Kategori: Allmänt

Tråkigt att helgen tog slut och omvärlden behöver gå tillbaka till vardagen.. Har spenderat större delen med dom bästa, Julia, Viveca och Maria.
Lyckades bli smittad av baksmälla ? Kändes som det igår iaf, måste varit avgaserna från två fyllon som var ute i fredags som fick mig att bli lika orkeslös som dom. Skönt att slippa bli bakis men det hade ju som sagt varit kul att festa, jag blir så avundsjuk på alla partypeople ! Jag vill också festa, men jag får vänta iaf ett halvår till sen får jag väl försöka ta igen allt man missat.

Knäna tog dock en stöt efter helgen, beror nog på springet på stan med dessa extra 14 kilo, så nu ska jag krypa ner i badet och hoppas på att det ger mig nya friska knän så jag kan med gott samvete gå upp något kilo till då det blir söndagsfilm och Marabou vinter vit !

Jag är inte tjock jag är gravid !



Kommentarer


Kommentera inlägget här: