Moa

illusion

Party to night !

Kategori: Allmänt

Fredagsmys, börjar bli smått less på detta ständiga mysande, jag pluggar ju inte  och har nästan slutat att jobba helt så det blir mest mys varje kväll för mig. Varför blir man typ handikappad av att inte kunna gå ut? Förutom att mysa kan man ju typ bowla, gå på bio och fika.. Så påhittig är jag.
Helger är gjorda för att festa, mysa och göra roliga saker på. Men när man är handikappad som jag (bebbe på G) så försvinner ju alternativet festa, visst man kan gå ut utan att dricka men jag har kommit fram till att det inte alls är direkt kul.. Man känner sig som värsta torrbollen och ligger inte alls på samma nivå som resten av folket man träffar. Därför undviker jag hellst det.
Trött på bio för det går ändå inga bra filmer, less på bowling för det är inte så roligt när man gör det ofta..

Kan ingen hitta på något nöje för mig att göra på en fredagskväll ? Jag är gnällig och rastlös ! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: