Moa

illusion

Kaktus

Kategori: Allmänt

Ooh nu är även jag lycklig ägare till Håkan Hellströms nya album Två steg från paradise !! <3
Var tvungen att ta mig ner på stan och införskaffa Amnings-BH ! Dom känns ganska anorlunda om man jämför med en vanlig BH men man vänjer sig nog. Även ett linne som har samma ändamål, känns ju bra att ha iaf ett plagg som man inte behöver dra upp helt eller sitta och trassla med varje gång.. Finns så otroligt mycket man kan köpa till men är det verkligen nödvändigt ? Jag har inte orkat eller haft någon större lust att köpa massor av mamma kläder under min graviditet, efteråt blir dom ju i princip oandvändbara ? Byxor med plats för en jättemage som inte sitter allt för smickrande eller bekvämt och gigantiska tröjor och klänningar..  Inget för mig och min ekonomi känner jag, det skulle ju ändå bara bli liggandes när det är klart.
Men något som är kul att köpa är ju bebbe kläder, som kommer bli ännu roligare när man vet vad det är för en liten en. Även om vi har så pass mycket mini kläder hittade jag en body som jag var tvungen att köpa trots att ungen kommer växa ur den på en månad.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: