Moa

illusion

Onsdag 27 April

Kategori: Allmänt

Skruttan fick inviga sin nya vårjacka som hon fick av farmor idag när vi gick till och från bvc och var på öppna förskolan på små skruttar. Egentligen hade jag tid hos sjukgymnasten men det blev inställt då sjukgymnasten var sjuk så jag fick en ny tid nästa vecka istället. Men då fick jag tid att gå till bebis tiden på bvc för första gången som jag har tänkt länge.
Hilma tyckte det var kul att titta på andra bebisar men det är lite jobbigare att sympati gråta, men gullig är hon när hon gör det. Det är ju så synd om dom andra bebbarna som blir ledsna så man måste ju visa hur synd det är om dom. 

Dom enda som är missnöjd med dagen är mitt knä och Nalle. Nalle ville ju dra en repris från gårdagen och springa runt på Bölesholmarna och hoppa ut för stup för att bada i det iskalla vattnet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: