Moa

illusion

14 Mars

Kategori: Allmänt

Usch vilken start på dagen...

Morgonen börjar runt åtta då hunden med magbesvär bestämmer sig att det är en bra ide att spy bervid sängen där jag ligger och sover. För stunden var jag så pass trött att jag somnade om och inte orkade/ville ta hand om det då så jag sover tills skruttis vaknar och behöver ny blöja, slänger ut hunden ur sovrummet byter sida i sängen. Sedan vilar vi tills stanken är outhärdlig och drar mig upp ur sängen för att förtsätta morgonen med lek i vardagsrummet.. Kommer ut till en skammsen hund som vet att han har gjort äckliga saker.. Känner att det lukter skumt i vardagsrummet också eller är det bara min hjärna och näsa som lurar mig ? Känns som att det luktar apa i hela lägenheten då jag har legat och låtit lukten smutsa ner min näsa..

Nä det var det inte, nu hade Nalle lämnat en sjö av diarré på golvet och lite på väggen i vardagsrummet ! Tack så mycket ! Ville bara dö, gå ut och spy typ....

 

Då kände jag att det var dags att ta tag i allt äckel fick bita ihop och torka upp, medans jag själv hela tiden höll på att spy blääää !

 

Jesper tog tidig lunch och räddade mig så jag fick gå ut och andas frisk luft och rasta Nalle innan det skedde fler olyckor så nu är jag äntligen inte illamående längre...  Puhh !

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: