Moa

illusion

Tisdag 22 Mars

Kategori: Saker & ting

I fredags köpte jag en muffin form.. Nostalgi ! Inte för att jag känner någon som brukade baka med muffinsformar utan en av mina favoritböcker när jag var liten hette Om man ger en älg en muffin av Laura Joffe Numeroff, så nu har jag gått runt och tänkt på den sedan i fredags.. Om jag har tur så hittar min kära mor den på vinden idag om inte har nog mina bokmonstersystrar tuggat och rivit sönder den i småbitar :( Det skulle vara himla tråkigt för jag har sökt igenom alla boksidor på nätet men kan bara hitta den på engelska och det är jag inte ute efter.. Vill läsa den nu, på svenska för Hilma hon kanske inte förstår vad det handlar om men jag tycker att det är mysigt att läsa för henne :)

Får hålla mina tummar och hoppas att inte monstren hann före..


<3

Kommentarer

  • TossaaaaN!! säger:

    Rebecka Snäcka vill att du lägger in en bild på heeela familjen ! :)

    2011-03-22 | 11:32:40
  • Viveca säger:

    Det var faktiskt malin från min förra klass som undrade om jag var tagagd :) och 3000 spänn för boende plus resa kändes helt ok ändå!

    2011-03-24 | 16:15:16
    Bloggadress: http://vivecat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: