Moa

illusion

Torsdag, 10 November

Kategori: Allmänt

Grattis till mig på min stora dag ! Ålder 21.
Fram med rynkkrämen och sluta äta skräp!
Nää kanske inte riktigt än, men lite onödigt att bli äldre än 20 känns det ju som att det är..
Började dagen med lite egentid som jag utnyttjade till att baka, hallonmouss tårta med choklad och kokosbotten och choclate chip cookies. Sedan kom far och alla systrar utom King yo för att fika och leka med oss.Sedan blev det middag med en hel gris och mer tårta! Med svärmor och far.
Bra dag, mätt mage! 
Tror att jag håller på att sprängas, men ändå har jag lyckats trycka i meg några dumle bara för att.. Har tep sju kilo godis som jag fått i present..


Mogen tjej 21 ligger på golvet i matkoma och poserar med en dumle i munnen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: