Moa

illusion

Måndag 3 Oktober

Kategori: Allmänt

Tack kära Bostaden för att ni har välsignat oss med nya vitvaror till hela lägenheten. Tack för att vi har fått en spis med osynliga plattor som fungerar, tack för att vi har fått ett fräscht kylskåp, tack för att vi nu mera rymmer mer mat i frysen än innan då vi bara hade plats för frost, tack för det nya torkskåpet som ska torka våra kläder utan avbrott så dom blir hängandes där fuktiga och börjar lukta dåligt. Vi vill tacka er för att vi kanske får lägre elkostnader i vinter nu med nya vitvaror som inte kommer från 70-talet och inte fungerar som dom ska.. Tack för att ni finns <3

Hehehe nä men det är ju skönt att äntligen ha fått grejer som fungerar ordentilgt.
Invigde ugnen med choclate chip cookies med vit choklad och tranbär, vilket jag kanske inte borde ha bakat... Dom är ju så goda men vi har inte tränat på TVÅ veckor nu så det är nästan dödsstraff på att äta sådant... Fast jag öppnade nyss min ångestlåda och har börjat plugga för min omtenta i fysik A, så dom är nog ändå lite förtjänta.

Dom försra kapitlen har gått fort men jag vet ju att jag kan det här så det ju lätt som en plätt ! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: