Moa

illusion

Tisdag 4 Oktober

Kategori: Allmänt

EEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHEHEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEHEEEEEEEEEEEEEEHHEHEHEHE
EHEHEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHEEEEEEEEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE
HEHEHEHHEHEEEHEEHEHHEHEHEHEHEHEHEHEEHHEHEHEHEHEEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHHEHE
EHEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHEEHEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEHEHEHEHEHHE
BBBBBBBBBBLLLLLLLLLLLLLLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Såg att jag hade hört fel när jag pratade i telfonen med studievägledaren, det var ingen Fysik A omtenta nu i höst, det var bara FUCKING kemi A som går. Som jag också måste göra men jag ville ju att det skulle vara tvärtom, att fysiken skulle gå nu i höst och äckel kemin i vår............. För jag är så jävla otroligt värdelös på kemi, eller sist gav jag upp då vi hade två tentor på två dagar vilket jag inte pallade den störda hösten, jobbigaste hösten i mitt liv var det.... Sen hittade jag inte boken där den borde varit, i min ångestlåda, men tillslut hittade jag den i en tygkasse jag hade haft med mig dagen för ca två år sedan så jag skulle köra på äckel kemin... Hade bara kastat in väskan i ett skåp så jag slapp se boken mer då och där har den legat i två år....



ÅÅÅÅÅHHHHH vad jag bara vill elda upp BOKJÄVELN !!!!!!!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: