Moa

illusion

Lördag 3 September

Kategori: Saker & ting

Trött är jag, som vanligt denna tid på dygnet... Jag är helt slut efter klockan åtta och en dålig flickvän att se på film med.. Förutom idag, jag lyckades se klart X-men First class utan att Jesper behövde skaka liv i mig och jag slapp neka att jag satt och sov och missat 2/3 av filmen för att sedan börja prata om obegripliga saker i ett tillstånd mellan sömn och vaken.. Jag gillar ju X-men så den var bra, lite saker man störde sig på som dom hade hittat på i denna film som man borde sett i de gamla filmerna, folk som kände varandra i denna film som inte alls känner varandra i dom gamla osv..
Gör lite nytta och stökar i lägenheten nu och upptäckte att jag hade köpt hem lösnaglar på ICA för 29 kr/kg.. Vackra och billiga men dåligt lim!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: