Moa

illusion

Måndag 5 September

Kategori: Allmänt

Träning och brödbak har varit dagens göra.. Träningen går bara bra och det känns att man har börjat komma igång på riktigt, jag har till och med sprungit på löpbandet och känner inte av knät alls efter det, som uppvärmning har jag sprungit en kilometer och det får vara bra till att börja med.. Är supernöjd över att jag inte har haft ont i knät alls under träningen och det betyder ju att träningen har gett resultat, vågar mer och mer. Toppen ! Känns bra att man kan börja mer med konditionen då jag blivit slut av ingenting förut.
Sedan var det brödbaket med fel ingredienser, det blev ett lyckat resultat trots att jag inte vet hur det ska smaka eftersom jag inte gjort Annelundslimpa förut. Kanske lika bra!
Blir inget jobb imorgon heller, ska vara kulingvarning hela natten och dagen så pappa var snäll och tar mitt pass. Så får jag ta något av honom senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: