Moa

illusion

Onsdag 21 September

Kategori: Allmänt

Tröööött! Blääh vad jag önskar att jag fick sova ordentlig, nu med en förkylning (tror jag) som ligger och lurar fram och tillbaka känner jag mig helt slut konstant. Värst är det på kvällarna då det bara sticker i hela kroppen och huvudvärken ligger och dunkar. På morgonen brukar jag ligga som en strandad säl på vardagsrumsgolvet samtidigt som man försöker underhålla Hilma, som tur är så är det den tiden på dagen som hon är bäst på att underhålla sig själv, fast jag busar så mycket jag orkar innan det är dags för frukost. Härligt är det med morgonbus och lättsamt.







Kommentarer

  • Viveca säger:

    Jo fast lite söta är dom ändå! Du måste se apfilmen :)))))

    2011-09-26 | 22:32:47
    Bloggadress: http://vivecat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: